Sedan střední třídy aneb Alfa Romeo Giulia

Italská automobilka tento typ vozu vyrábí od roku 2016. Prvně byl představen v roce 2015. Čím je zajímavý? Tak především se jedná o zcela první vůz střední třídy od této automobilové společnosti a to poté, co byla ukončena výroba Alfa Romeo 159.
 červená alfa romeo
Alfa Romeo Giulia je tak takřka nejprodávanějším automobilem s verzí ve formě 2,2 litrového turbodieselu. Základem automobilu Alfa Romeo Giulia je nová platforma Giorgio s pohonem zadních kol. Tím tak se lze shledat pod kapotou se zcela novými agregáty.
 
Hnací síla motoru
 
Motor je dokonce k dispozici v alternativě se 100 kW, 110 kW a 132 kW. V závislosti na dané verzi je součástí jednotky dodání šestistupňového manuálu od Getragu či osmistupňového automatu od ZF.
 
A jak zní motor při užití si jízdy? Při vyšších otáčkách tak dá najevo turbodiesel patrnější zvuk, ale v rámci klidné jízdy je náležitě odhlučněn. Nejvyšší síla pro řidiče je ve středních a nízkých otáčkách. Nicméně turbodiesel je pozitivním elementem.
 
Komfort při řízení zajištěn
 
Alfa Romeo Giulia poskytne příjemné sezení v dolní poloze sedadla, téměř až u podlahy, tím tak je umocněn vyšší pocit sportovního automobilu. Předností je dobrá držitelnost volantu, jeho svislé uložení umocňuje pocit sportovního vozidla. Za zmínku stojí netypické startovací tlačítko, které je stejně jako u Ferrari umístěno právě na volantu. Stejně tak řadící páka padne krásně do ruky a dobře se drží.
 alfa romeo
Lehkost konstrukce
 
Alfa Romeo Giulia je velmi stabilním vozidlem a tím tak jsou reálné i velmi rychlé průjezdy oblouky. Řízení spočívá v citlivosti, postačí jen lehce pohnout volantem a plechový krasavec již ví, kam má řidič namířeno.
 
Unikátnost podvozku
 
V rámci snížení hmotnosti automobilu tak došlo na hliníkové zavěšení, dveře, kapotu i blatníky. Hnací hřídel je karbonová. Tím je tak ve výsledku pohotovostní hmotnost mající hodnotu necelých 1 500 kg. Vše je ke všemu ideálně rozvrženo v poměru 50:50.
 
Podvozek je vpředu tvořen nově navrženou dvojicí příčných ramen se semivirtuální osou řízení a vzadu Alfou již patentované čtyř a půl prvkové zavěšení. Tím tak bylo dosaženo adekvátní kombinace komfortu i tuhosti. Podstatné je i skvělé odhlučnění.
 

You Might Also Like